Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2019 11:19 - Определеното
Автор: danielalinda123 Категория: Изкуство   
Прочетен: 211 Коментари: 0 Гласове:
0



 За моята любов голяма-булка ще стана.За твоя секс-ще направя
кекс.Аз съм мама,аз съм твоята дама.
-ти си прекрасен този сън е просто ужасен.
Хей скъпа ти си моята изненада за удоволствие.
Правя те мой,и аз съм твой.Бъдете такива каквито
се правим в някакъв определен вариант.Аз съм тази,
която се прави така както съм супер-ела да ме спасиш.-аз съм твоята мадама
и ще дойда при теб,когато си желая.Ето така и правя.
Пушете,завъртете се и се любете.Пийте кафето,направете
доброто.Дал Бог добро.Оп ооп бисквитките-най-добрите 
неща.Работата е заета.Ти си прекрасна изненада на Света. Аз съм твоя.Бъди с мен.
Работа е моя и твоя.Ти си целия мой.Две тела в едно.Едно
цяло в секс-толкова си чувствителен-направо си мой.
Ти си моята царица на любовта.Аз имам друга кралица-Шир Хан-интимното в секса.Дишам те.
секс привличане,секс страст-секс проникване.
секс обладаване-секс правене на любов...
секс говорене-секс говорещо удоволствие-пъшкане,
охкане-сладост и удоволствие...правене на любов и 
романтика
секс различни отношения-секс различно възприемане
-сексуалностите,някакви неща-секс различните имена.
-секси визия.Отношения,говорене-любов и секс щастие от 
най-различни работи.-определена неща по възприемане и 
женска сексуалност-секс красива съм-красота,женско удоволствие,
естетика,вегетарианства- други удоволствия.
Динозварите.-цигари-пълнолетните години за сватба и секс.
-съпруг,и съпруга.
-любовните нощи на секс и любов.
-нежните страсти на взаимното отдаване.
-години от щастие и дълголетие-2000 години Богови.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danielalinda123
Категория: Изкуство
Прочетен: 31703
Постинги: 145
Коментари: 12
Гласове: 43
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930